No sé el que sento, no estic segura... [😑❤️]
Holaa,
Tinc un petit problema.
Tinc un "amic", que ens coneixem desde fa molt i ara que ha començat el institut ens veiem cada dia i parlem cada dia, ell mostra molt de interés per mi i sé que l'hi agrado. El problema són els meus sentiments, crec que m'agrada, ja que penso molt en ell, i algunes vegades tinc un formigueig a la panxa quan el veig. Pero no estic del tot segura que l'estimi, si que magradaria potser tenir algo amb ell perque tambe vull algu que m'estimi i que em cuidi i se que ell es l'adecuat pero a la vegada com que no estic segura del que sento per ell del tot nose que fer!! Li trobo molts pros pero tambe molts contres.
Gracies adolescents!!
Estrella Dorca

Hola aventurera!
Sembla que la línia entre l'amistat i l'amor s'està traspassant. Però si tu no tens clars els teus sentiments... serà millor que no facis cap pas per evitar que us feu mal.
Dóna't uns dies per pensar què sents cap a ell, si seria una bona parella, si et sents còmode, si t'agrada com et tracta, si la parella que vols al costat té les seves qualitats...
Busca quins pros té aquest noi més enllà de buscar algú que t'estimi i et cuidi, ja que si estem amb algú, que sigui per la seves qualitats i no per les ganes de tenir parella, no creus?
Quan tinguis una mica més clar el que sents per ell, serà moment de llençar-te i declarar-te o bé d'aclarir-li els teus sentiments per deixar que ell s'oblidi de tu.
Una abraçada!