NERVIS
Hola, voldria preguntar-vos una cosa que fa dies que em preocupa. Docs com ja he dit fa dies que noto com si sem tanques el coll i no pogues respirar i nomes puc respirar pel nas , llavors li vaig comentar el meu pare i em va dir que putser era angoixa ja que fa poquissim que vaig tallar amb el meu novio i la semana que ve haig de cantar a un consert. Potser que siguin els nervis? Que haig de fer perque no em pasi? Nose si aquest es el lloc per consultar-ho....em lio amb els apartats jajajaj
Estrella Dorca

Hola!
Doncs sembla que els nervis t'estan jugant una petita mala passada. Segurament s'ha acumulat tot i el teu cos reacciona al malestar d'aquesta manera. No és fàcil portar una ruptura i també hi ha en joc els nervis per l'actuació...
Així que intenta practicar exercicis de respiració (si cantes, segurament ja coneixes algunes tècniques) i, per pair una mica la ruptura, escriu alguna carta de comiat cap a la teva parella. Així podràs tancar una mica aquest tema i evitar que t'afecti tant.
Quan pugis a l'escenari, recorda que els nervis ens ajuden a estar més atents i que no ens descuidem de cap detall. Utilitza'ls a favor teu ;)
Una abraçada!