Només trobo nois que no em corresponen
Últimament no m'en fio dels nois perquè tots acaben "enganyant-me" és a dir, m'ho pinten tot de color de rosa i al final em fallen, totes resulten ser iguals, et volen per emportar-te al llit una nit i prou. El problema? Que jo m'encarinyo molt fàcilment. Fa dies vaig conèixer a un nen a una festa que m'aports moltissim, diu ser diferent tot i que tots diuen el mateix, i encara que jo se que acabarà com tots, m'estic pillant. Que puc fer per deixar de fixar-me amb tios aixi? Jo només busco un novio normal i tots resulten ser d'una nit... Gràcies!!!
Estrella Dorca

Hola!
Doncs el primer que has de fer és tenir clar quins són els teus requisits per tenir una parella. Tots parlem i intentem donar una bona imatge de nosaltres, però al final, el que ens defineix és el que fem. Així que intenta no fer massa cas de les paraules i estar més atenta dels actes que fan. Com et tracten? Com et fan sentir? Ets natural estant amb ells? Sigues honesta amb tu mateixa i respecta't. Si no és el que busques, deixa-ho estar.
Per altra banda, has de tenir clar que una relació de parella no es construeix d'un dia per l'altra. És un procés on tots dos membres de la parella decideixen apostar per aquesta aventura. És un camí que s'ha de construir, ja que es necessita temps, intimitat, confiança i passió... així que no tinguis pressa! No busquis tenir una relació, busca conèixer nois amb qui et sentis a gust... i, sobretot, passa-t'ho bé!! llavors ja es veurà com evoluciona, perquè no està a les teves mans.... ;)
Una abraçada!