Cansat
Bon dia,
M'agradaria que m'ajudessiu, estic cansat i bastant fart de l'adolescència, tinc 15 anys i ja no soporto més viure com visc. Estic cansat de tenir canvis d'humor cada dia; un dia estar insuportable i al següent la persona més maja del món. Estic cansat de no saber què és el que m'agrada, tan en el sentit de la meva orientació sexual com en el sentit normal de les coses (no se mai que vull). No tinc gana, i si fos per gana, no menjaria, només ho faig per viure (ppotser aixó últim està una mica exajerat) però vull que m'aconselleu de com fer aquesta etapa una mica més fàcil.
Elena Crespi

Hola Anònim temporal!
Gràcies per escriure’ns!
Fer aquesta etapa més fàcil implica una mica de comprensió i que no siguis tan exigent amb tu mateix. Tots aquests canvis impliquen una etapa d’exploració i de iniciar l’autoconeixement i sabem que és complicat però a partir d’aquí aniràs sabent com ets i què vols a la vida...
És impossible saber-ho tot amb 15 anys (que vols, qui ets, com ets...) són preguntes de les grosses i necessiten temps i paciència.
Si hi hagués alguna manera perquè visquessis aquest procés amb curiositat i no com si fos quelcom pesat... seria molt meravellós! Tingues curiositat per veure què t’agrada, què vols i com ho vols... i el trànsit anirà passant...
Cuida’t moltíssim i moltes gràcies per contactar amb nosaltres!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com