L'amor s'ha de compartir... ho això diuen 😔 Jo 15 i ella 20.
Estimats redactors d'adolescents.cat necessito la vostre ajuda!!!
Per començar m'agragradaria Felicitar-vos per lo be que ho esteu fent de moment i vull que m'ajudeu amb el meu gran problema.
El meu problema és que estic enamorat, fins aqui bé, el problema és que té 5 anys més que jo i no sé que fer. La meva vida no té centit sence ella.
A finals de Juny vaig
Elena Crespi

Hola Marcus!
Gràcies per escriure’ns!
Que ella tingui 5 anys més que tu podria ser un problema però no necessàriament. La coneixes? Ella et coneix? Sap que existeixes? Perquè aquest seria el primer pas.
La consulta ha quedat tallada i ens falta molta informació però has de tenir en compte que és molt important que la teva vida tingui sentit amb i snese ella perquè donar a algú la responsabilitat de donar sentit a la nostra vida ens evoca a construir relacions de parella insanes i que no impliquin l’amor de veritat. Per tant, primer troba el sentit de la vida estant tu sol i llavors enriqueix-lo amb algú que t’estimi!
Cuida’t moltíssim i moltes gràcies per contactar amb nosaltres!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com