amiga en apuros
Som dues noies i tenim un grup bastant gran d'amigues pero som 3 que anem a la mateixa classe i ens fem mes i aquesta amiga no te gaire sort amb nois, li han agradat varis nois pero amb cap d'ells ha tingut re, aquet ultim any es va fixar amb un noi i ha estat tot el estiu super colada per ell,nosaltres vam dirli que li digues el que sentia per que cada dia parlava d'ell i es feia pesada. El noi va dirli amb bones paraules que no volia res amb ella, i es va deprimir moltissim. Desde aquell dia nosaltres estem intentan fer que s'en oblidi i ajudant-la a que coneixi altres nois per que s'en oblidi més ràpidament pero aquets nois tampoc volen res i algun que vol ella els troba molt lletjos. Ella veu com nosaltres ens liem d'altres nois i cada cop esta més deprimida i ens ha arribat a dir que vol morir-se i que no s'agrada a ella mateixa i creu que mai trobara a ningu, nosaltres sempre l'animem i li diem que no pot pretendre agradar a tothom i que hi han molt nois pero ella no fa cas. La volem ajudar per que no ens agradar veure-la malament i menys plorar. Que podem fer per ajudar-la? Algun consell?
Moltes gràcies!!
Elena Crespi

Hola AdeAnna!
Gràcies per escriure’ns!
Pel que dieu aquesta noia està més preocupada per agradar als altres que a ella mateixa i, a més, ho fa estant deprimida i trista. Per tant, el primer que hauria de fer ella és preocupar-se d’ella mateixa. Concentrar-se en estar contenta amb ella.
I si li aneu presentant nois en aquesta situació, no funcionarà o s’enganxarà al primer que passi per poder tenir una pujada d’autoestima externa i això no és gens bo. Que ara anés amb algú no és gens positiu perquè no seria saludable per ella,
El més important és que estigueu al seu costat i l’ajudeu a que es cuidi. I li podeu di que ens escrigui al consultori!
Gràcies per contactar amb nosaltres!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com