Li agrado o és un fill de p***?
Bones! Fa temps que estic enamorada d'un noi, però la vida no és tant senzilla com a les pelis i necessito ajuda.
Jo i aquest noi anem a la mateixa classe, i fa cosa d'uns sis mesos vam començar a parlar molt per whats fins ara.
Durant l'estiu quan li deia que surtia de festa, ell també deia que surtia i molts cops ens trobabem.
Va ser un dia quan vaig sentir que un dels seus amics li preguntava si jo era la noia del whats i ell li va respondre que sí. Durant aquella festa va deixar anar comentaris, com que li agraden les ties com jo.
Sempre m'abraça i em fa passigolles, i quan ens mirem no podem evitar el somriure tonto...
I parlar cada dia amb algú durant sis mesos no crec que sigui un simple amic.
Simplement m'encanta.
Però això no és tot, ell i jo som molt diferents. Ell és guapissim i jo soc... jo. L'altre dia una meva amiga li va preguntar que passava entre nosaltres dos i ell li va respondre que li queia super bé, i seguidament li va començar a fer preguntes com perquè ho volia saber.
També penso que si de veritat volgues algú amb mi ho hauria dit o hauria fet alguna cosa més.
He pensat en quedar amb ell i preguntari si sent alguna cosa per mi, el problema és que si em diu que no el tinc al costat a la classe i és la meva raó per aixecar-me cada dia, en canvi si no li dic res em continuare fent ilusions inutilment potser.
Per tant estic feta un lio perquè jo n'estic molt penjada, i nose si a ell li agrado o només em veu com una amiga i esta jugant amb mi (perquè crec que ell sap que m'agrada)...
Ajudeu-me si us plau!!!
Elena Crespi

Hola Akuna!
Gràcies per escriure’ns!
Doncs sembla que la connexió que teniu amb aquest noi és molt bona. I entenem que estàs nerviosa perquè aquesta etapa en la que no se sap ben bé què hi ha entre vosaltres dos implica molta incertesa i dubte. Però també pot ser una etapa per gaudir del joc que teniu.
Podries fer quelcom que t’acostés més a ell però que no impliqués que li confirmessis que t’agrada? Coses com llantar-li indirectes, intentar quedar només amb ell… i així aniràs veient si et seguéis o no el joc… i mica en mica vas sent menys subtil si veus que tot va bé…
Gràcies per la confiança!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com