Adéu Bona Vida
Holaa! M'agradaría poder demanar consell en una cosa que fa que aquests dies la meva ment es converteixi en un caos (literalment) i tingui una guerra d'emocions. La meva millor amiga, la qual coneixo de fa un any però tenim un lligam molt fort va a la meva classe ja que vam fer 1r de Bat juntes i el seu nòvio feia segon. El seu nòvio ha repetit segon i va a la mateixa classe que nosaltres dues, amb la novetat de que la meva ex millor amiga des de segon de la Eso fins a quart fa un cicle al meu mateix insti (vaig deixar de considerar-la millor amiga perquè la nostra relació d'amistat no era sana, a part de no haver tingut cap mena de contacte durant un any). Ella i jo parlem i ens seguim portant bé però no vull que arribi a res més perquè jo ja he fet els meus amics i no vull deixar-los per res, ahir se'm va acoplar a la hora del pati i em va ser incòmode perquè també hi eren la meva millor amiga i el seu nòvio... Penso que des de que he tornat a parlar amb ella la meva millor amiga suda més de mi, també que per el motiu de tenir el nòvio a classe m'ha deixat més de banda, quan ell no hi es en una classe parla més amb mi... No sé què fer i això em fa sentir malalta
Estrella Dorca

Hola!
Anem a pams perquè em sembla que hi ha dos temes diferents:
- Amb la teva millor amiga. Et sents una mica desplaçada quan hi ha la seva parella? Per què no li dius a ella? Potser no se n'adona o no sap com gestionar-ho. Pensa en quines situacions et sents fora de lloc i així podreu parlar-ne més obertament. Per posar un exemple: "em sento malament quan a l'hora del pati surts amb el teu novio i no m'esperes" "Tinc la sensació que parles més amb mi quan no hi ha el teu novio..." Escolta com ho està vivint ella, si parleu des de la sincertitat i amb amor, us serà més fàcil arribar a un acord on totes dues us sentiu bé i confortables amb aquesta amistat.
- Amb la teva ex-millor amiga. No m'acaba de quedar clar si et ve de gust recuperar aquesta amistat o no. Si no tens ganes de tenir-hi amistat, està a les teves mans posar una mica de distància i ella ja s'adonarà que potser no tornareu a tenir la mateixa relació. Però si tens ganes de recuperar-la, tens tot el dret! tu pots ser amiga de qui vulguis! Això no ho oblidis. Potser necessitareu el vostre temps per anar recuperant la confiança que teníeu, però si totes dues en teniu ganes, veuràs que serà més ràpid del que et penses! ;)
Una abraçada!