neccesito convencre als meus pares
Hola , Adolescents !
Tinc un petit problema , a mi m'encanta la música , i al agrdar-me tant m'encanten els concerts un monton. El problema que tinc es q vull anar-hi a un el proper 2 de novembre a barcelona . Clar cau en dimercres , hi ha escola al dia seguent . I tmb tinc classe de música per la tarde i per anar al concert m'hauria de saltar algun . El concer tcomença a les 20:30 h de la nit i suposso que acabara al voltant de les 22:30/23:00h . Clra jo més de un dia m'he anat a dormir a la una o dos de la matinada , pero , quan lis dic aixo , em contesten : " Donsc t'hauries de anar a dormir avans !"
Siusplau adolescents neccesito ajuda per anar al concert , aquell grup m'encanta i no em permetre perdrem el concert . I apart el ultim que vaig anar vaig arribar tard i sento q per una part em deven anar a un concert "sencer". Consell , turcs , copmportaments .... EM DONA IGUAL LO QUE M'ACONSELLEU! Pero siuplau que funcioni . P.D : Tmb lis faig massatges i faig tots els deures a temps .
Gràcies adolescents !
Estrella Dorca

Hola anònim!
Ens demanes una fórmula màgica per aconseguir tot el que ens proposem amb els pares i això és impossible!!!
Però sembla que tens alguns punts a favor:
- Fas els deures
- Ja els has explicat que t'agradaria anar-los a veure i saben que és important per tu.
- Tens controlats els horaris del concert i les conseqüències (possible son al següent dia...)
Hauràs de negociar durant un temps aquesta petició. Demana'ls per què no et deixen anar-hi o què hauria de passar per tal que t'hi deixéssin anar. I si t'acompanyen els teus pares? O algun altre adult? I si fas alguna tasca de casa durant aquest temps per guanyar-te el concert?
Busca opcions i contraofertes per negociar-ho (encara que siguin molt imaginatives, tu prova-ho! Així veuran com n'és d'important per tu!)
I si al final és que no.... Ho hauràs d'acceptar-ho i buscar el pròxim concert que facin. Nosaltres no podem convèncer els pares, i si ells han pres aquesta decisió... Toca acceptar-la, perquè ara mateix ells són els nostres tutors.
Una abraçada!