No se que fer
M'agrada una persona que mai he pensat en ella com a parella, pero ara estic comensan a sentir coses per ell i no se que fer, perque ara em porto millor amb ell pero tinc temor de que si ell s'entera deixi de ser amic meu per aixo.
Estrella Dorca

Hola Peque!
Doncs primer hauràs d'aclarir els teus sentiments, ja que a vegades amb l'amistat tenim alguns dubtes.... És amistat, o t'agradaria com a parella?
Sembla, pel que dius a la consulta, que comences a veure-la com una possible parella, així que tens tres opcions:
- Dir-li directament (o amb alguna indirecte) i acceptar la seva reacció.
- Continuar com fins ara i amagar els teus sentiments.
- Decidir no arriscar-te i posar una mica de distància per poder-lo oblidar.
Totes les opcions tenen el risc de fer-nos mal, només has de veure quina és la que et farà menys mal en un futur (o de la que no et penediràs d'haver fet....)
Una abraçada bonica!