Problemes d'amor
Hola, no sabia ben bé ón posar aquest comentari, soc un noi de 24 anys, segurament el noi més timid que pot haver-hi, i mai he tingut novia, en tinc moltes ganes de conèixer una noia amb qui poder compartir amor però de moment no ha sorgit mai. He probat de conèixer gent per internet pero no és lo meu, no hi tinc prouta comfiança i necessitaria ajuda per com saber obrir-me més o conèixer més noies. Per altra banda conec una noia que la trobo interessant, som amics al facebook però fa molts anys que no parlem i nose si jo li interessaria a ella, no se com enviar-li algun senyal o que li puc dir. Alguna ajuda siusplau?
Moltes gràcies!
Estrella Dorca

Hola Pep,
Doncs la part més important és que aquesta noia sàpiga que existeixes i que tens ganes de conèixer-la. Per què no proves d'obrir-la i demanar-li com està? Així podràs veure la seva reacció (si et segueix el fil, si pregunta, si passa de tu...) i podràs decidir si vols continuar o no coneixent-la ;)
Per altra banda, si tu et descrius com una persona tímida, hauràs de buscar les teves estratègies per conèixer gent. Dius que per les xarxes socials no t'agrada perquè no hi confies. I a través d'amics comuns? O perquè no t'apuntes a alguna colla o activitat lúdica, del tipus: curs de fotografia, curs de cuina, diables, colles castelleres,... Busca alguna cosa que a tu t'agradi i apunta-t'hi! és una bona manera de conèixer gent i ampliar el cercle!
Crec que ara mateix el més important és que tu et sentis còmode coneixent gent nova... llavors ja vindrà si entre aquesta gent nova hi ha alguna persona que t'interessi una mica més ;)
Una abraçada!