Estic sola....
Hola soc una noia de 14 anys fa temps que no estic gaire bé ja que no tinc amics.....
Nsss què fer, estic sola i no tinc ningú amb qui compartir bons moments....vec les noies de la meva classe que s'ho passen súper bé entre elles que fan activitats juntes etc.... I jo estic sola a casa.
Quan tinc problemes no els puc explicar a ningú i mels guardo per jo mateixa.
Em podríeu donar algunes solucions per poder estar millor??
Gràcies 😘😘
Elena Crespi

Hola Apm_22!
Gràcies per escriure’ns!
Entenem que deus estar passant una situació força difícil. Trobar-se sola quan no es vol estar sola és una situació dura i es passa molt malament. Per tant, primer, moltes gràcies per fer-nos confiança i explicar-nos la teva situació!
Si vols començar a relacionar-te amb d’altra gent, et recomanemq ue no et quedis tancada a casa. Per exemple: hi ha alguna cosa que t’agrada fer? Pintar, els idiomes, ballar, escriure, algun esport? Perquè podries aprofitar per apuntar-te a alguna activitat on es faci alguna cosa que t’agradi i així, allà, hi coneixeries a més gent i podries anar ampliant el teu cercle.
Amb les noies de classe també, potser un dia podries demanar-li alguna cosa a alguna d’elles per ajudar-te amb els deures o algun treball de l’institut i així començaríeu a relacionar-vos més...
Ànims!
Moltes gràcies, de nou, per la confiança. Fins aviat!
eLena Crespi – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81