necessito ajuda jaaa
Hola, veras porto dos mesos amb el meu novio i resulta que es la regona vegada que estem junts ja que la primera em va posar els "cuernos" la qüestió és que d'aqui poc marxarà a la universitat i estarem una mica lluny, la cosa está en que tina una mica de por de que m'els torni a posar, jo m'he l'estimo molt i ell a mi tambe però se que la distància es complicada i com son les festes d'universitat...
Necessito ajuda perquè tinc por de que torni a passar alguna cosa, necessito consell de si m'hauria de preocupar o el que, tambe es veritat que ja hem parlat del tema i em diu que no passarà res pero no em quedo tranquila ja que el veure molt poc.
Gràcies!!!
Elena Crespi

Hola Carly!
Gràcies per escriure’ns!
Això mateix que ens dius a nosaltres, li podries dir a ell. És molt important que ell conegui les teves pors i que ell també t’expliqui les seves. Per tant, i si li comentes el que sents?
Dius que saps com són les festes universitàries però no ha de passar res que ell no vulgui. Una festa universitària no té perquè ser descontrol i banyes. Si ell ho fes, no és per la festa sinó perquè ell no es controla i no té clars els límits de la relació, per tant, és molt important que ho parlis amb ell.
La confiança i la comunicació són fonamentals per poder tenir una bona relació de parella!
Moltes gràcies, de nou, per la confiança. Fins aviat!
eLena Crespi – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81