Chupa i ara el veig pero no parla
Hola, fa ja una setmana i aluns dies vaig sortir de festa i fora de la discoteca (no vaig ni entrar) vaig conèixer un noi de un any menys que jo, em deia que anava a una altre escola pero que aquest any començaria el cole al mateix que jo a primer de batx (jo començo segon). Total que una cosa va portar a una altre i vaig acabant fent alguna cosa que una altre (van entrar coses dins la meva boca), pero no va haver-hi sexe. Total, que el nostre cole es enorme i pensaba que no el veuria mai, pero esque ara de moment l'he vist cada dia i em fa molta vergoña veure'l perque no hem parlat des de aquell dia, ni tampoc se que és el que recorda ni si s'enrecorda de com em dic ni res, i cadaa vegada que vaig al pati em fa "por" trobar-me'l i al tren ja me l'he trobat múltiples vegades (pero per sort jo anava amb amigues). la cosa es que m'agraderia parlar-li o alguna cosa ja que tinc un nus a dins i estic una mica perduda, que faig?
Elena Crespi

Hola enamoradizza!
Gràcies per escriure’ns!
Dius que no has tingut sexe amb aqust noi però entenc que no has tingut penetració vaginal però sí que hi has tingut sexe, el sexe oral ja vol dir que has tingut relacions sexuals, tot i que no siguin amb penetració.
Primer: esperem que hagis pres mesures de protecció i ho féssiu amb preservatiu, ja que sinó hi ha risc de que puguis enxampar una infecció de transmissió sexual. Pel sexe oral, sempre hi ha d’haver preservatiu pel mig!
I, en segon lloc, no passa res si el veus. Segur que ell també té tanta vergonya com tu. I si proves d’acostar-t’hi un dia i dir-li hola, senzillament? A veure si d’aquí en surt més conversa!
Moltes gràcies, de nou, per la confiança. Fins aviat!
eLena Crespi – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81