Llavis **No molt important, però IMPORTANT**
Hola, no tinc ninguna consulta sobre l'amor ni psicología amorosa o alguna cosa així.
Quan la gent parla, normalment tindries que mirar-lis als ulls, a no ser que t'agradi aquella persona que llavors li mires els llavis.
Doncs bé, el meu problema es que m'es impossible mirar els ulls a la persona que parla, per més que ho intento sempre acabo mirant els llavis, no perqué m'agradi, sinó perque no puc mirar els ulls.
Aixó ja m'ha portat problemes, al punt de que el meu millor amic, es va donar compte de que quan ell parlava li mirava els llavis, i em va acabar intentant besar, li vaig fer la cobra, doncs ell no m'agrada.
Ara seguim sent millors amics, peró el meu dubte es perqué sempre miro els llavis? Perqué no puc mirar els ulls?
També, cal recalcar que sóc molt tímida, misteriosa i insegura, i he pensat en la possibilitat de que per inseguretat o algo així no miro els ulls. De moment a l'única persona que li he mirat directament als ulls i ell a mi, ha sigut el nen que m'agrada, fa dos anys teniem un joc de qui aguantava més aguantant la mirada i sense riure.
Elena Crespi

Hola anònima01jb!
Gràcies per escriure’ns!
No coneixíem aquest norma de mirar als llavis a la persona que t’agrada. De fet, no sabem ben bé com has arribat a la conclusió de que quan t’agrada algú el mires als llavis i a les persones que no t’agraden les has de mirar als ulls...
Però entenem que per a tu és important poder mirar als ulls a la gent i no pots. Per tant, et recomanem que no ho facis tota l’estona. Ves fent alguna mirada curta i desrpés mira cap a un altre costat. Aquesta és una bona manera d’anar vencent la timidesa!
Sort!
Moltes gràcies, de nou, per la confiança. Fins aviat!
eLena Crespi – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81