CACAO MENTAL
No se ben be com començar, durant aques estiu he estat amb un noi tres anys més gran que jo, durant tot l'estiu ha sigut perfece, es del meu poble i ha sigut el primer noi amb el que he tingut una relació seria, em estat tot l'estiu junts, osigui que la veritat es que me acabat pillan bastan per ell.
El problema es que no viu a la mateixa ciutat que jo, i vam decidir que le millor era que durant el curs cadascu fes la seva vida i estigues amb altre gent, i si a l'estiu que ve els dos volem tornar-ho a intentar dons ja ho intentare'm.
El problema es que ara estic começant a coneixer a un altre noi, i no se ben be que vull ni si estic preparada per tornar a tenir una relació.
Ara fara casi 3 setmanes que no el veig, pero aquest cap de setmana coinsidirem al poble, i no se com m'aig de comportar, perque tampoc tinc clars els meus sentiments capa ell ni capa l'altre noi.
Que hauria de fer? L'altre noi m'ha dit que ell si que vol una relació seria, que ara no vol lios, i no se que fer, no se si estic preparada.
Que n'opineu? Que es el que hauria de fer?
Elena Crespi

Hola sara33!
Gràcies per escriure’ns!
Veiem que tens un bom embolic i el que sempre recomanem quean es té un embolic és que no es prenguin decisions precipitades. Per tant, respira i pensa bé. No intentis prendre decisions tan importants d’avui per demà ni d’una setmana per l’altra.
Observa’t. Quan vegis al noi de l’estiu, mira com et sents al seu costat. Explica-li com et sents i que estàs estranya... I si l’altre noi vol una relació sèria, potser li pots dir que tu ara no saps si és el que vols ni si estàs preparada...
La veritat ens ajuda sovint. Pots explicar com et sents i no passa res...
Moltes gràcies, de nou, per la confiança. Fins aviat!
eLena Crespi – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81