No puc controlar el riure
Ja fa dos anys que a classe tinc problemes per aguantar el riure per molt que m'hi esforci. Intento no mirar els companys que fan gracietes però sempre acabo caient-hi. M'agradaria saber per deixar de tenir una rialla fàcil i així poder seguir sent bon estudiant, ja que les meves notes són bastant bones.
Elena Crespi

Hola mrcmgg!
Gràcies per escriure’ns!
De vegades és difícil aguantar el riure perquè les gracietes tenen això: que fan gràcia. Però segurament la clau no està en que no riguis sinó en que la resta de companys no en facin tantes.
I si ho parles amb ells? I els hi dius que no pots controlar el riure si en fan tantes i llavors els professors us poden cridar l’atenció.
Pensa que si algun professor et diu alguna cosa per riure, segurament només li pots dir que precisament t’ha fet gràcia quelcom que han fet per fer riure i que no ho pots evitar.
També estaria bé que poguessis contextualitzar la importància de riure a classe prquè realment, en algun moment, et pot portar problemes per no estar atent al que diu el o la professora.
I si intentes concentrar-te per a poder estar alerta del que diu el professor o de la tasca que posa per fer a classe. Intenta potenciar la teva concentració però... si alguna cosa et fa gràcia, és normal riure!
Moltes gràcies, de nou, per la confiança. Fins aviat!
eLena Crespi – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81