No puc amb mi mateixa ni amb la meva vida
Hola Adolescents!
Bé, fa temps que no em sento be amb mi mateixa, concretament dos anys. Sempre he tingut les coses molt clares, m'he sabut fer amb tot tipus de gent i no tinc problemes amb la meva autoestima, però hi ha alguna cosa dins meu que no va bé. Em vaig arribar a tallar en moments fatals, i fins i tot tenia pensaments de treure'm la vida, ho vaig arribar a passar molt malament, i ho vaig saber superar, però es veu que encara tinc remordiments dins meu. Cada dia em costa més aixecar-me i continuar el dia. Em van trencar el cor, una noia, la qual em va fer sentir coses que mai havia tingut i em vaig enamorar d'ella com de ningú més, i porto arrossegant la "ruptura" tres mesos. Hem sento sola estan amb molta gent, no tinc amb qui compartit els meus pensaments ja que ho feia amb ella fins que ho vam deixar... Necessito saber que puc fer per pujar-me els ànims, no se si tinc una mitja depressió o alguns cosa per l'estil, però sentir-me sola i melancòlica no m'agrada. No parlo d'això amb els meus pares perquè no m'entenen, no m'enten ningú, i no els tinc confiança per contar-los'hi el dia a dia o el que em passa pel cap. No se amb qui parlar, es com si necessites algú prop meu que m'estimi i em digui que vol passar amb mi la resta de la vida, però sabent que res es per sempre em desanimo encara més...
Ho sento per aquest "cacho" text, però necessitava dir això a algú, i que millor que als que sempre em serveixen per animar-me i saber coses de l'actualitat.
Un petó!
Elena Crespi

Hola Juuls!
Gràcies per escriure’ns!
Estàs en un moment difícil però veiem dins teu una balentia enorme que ha estat capaç de superar molts mals moments! I segur que encara et queda energia i has anat aprenent moltes coses pel camí per a seguir lluitant.
Però en tot camí de lluita és normal que necessitis parar un moment i sentir-te malament. Ara estàs recuperant energia ja que no sempre es pot caminar amunt sense parar i esbufegar ua mica pel cansament.
Però n¡mira enrere, mira tot el que has aconseguit fins ara, tot el que has lluitat i totes les coses que has superat. Ets valenta i si estàs suprant una ruptura, és molt normal que etiguis esgotada i et faci mal el cor.
Però amb la teva valentia aquest cor guanyarà força per tirar endavant.
Evidentment, els talls no serveixen per estar millor, al contrari, et debiliten. Per tant, busca aquelles coses que et donin energia i que et donin força per a tirar endavant!
Moltes gràcies, de nou, per la confiança. Fins aviat!
eLena Crespi – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81