Parella
Hola, fa unes quantes setmanes que tinc novia, i de repent vaig coneixent a mes noies d'amigues d'ella o d'altres amics, fins a qui normal, però sento molta atracció per les amigues de la meva novia, que hem pasa? ja m'he cansat de la meva novia??
Gràcies!
Elena Crespi

Hola Anònim!
Gràcies per escriure’ns!
Sentir atracció per d’altres persones és molt i molt normal. Això no vol dir que prefereixis estar abm d’altres abans que la teva parella o que ja l’hagis avorrit.
És impossible tornar-nos cecs mentre tenim parella i no veure a d’altres persones que també ens puguin atraure i això no és res de dolent.
La nostra societat ens empeny a creure que quan estem en parella ja no setirem res més per a ningú que no sigui la nostra parella i això és impossible: tenim ulls, per tant, veiem a d’altres persones que ens poden atraure i això no hauria de ser un problema!
Moltes gràcies, de nou, per la confiança. Fins aviat!
eLena Crespi – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81