Ajuda siusplau! Estic sentimentalment ferida.
Hola, sóc una noia de 16 anys, i fa un any que m'agrada un noi, crec que l'any passat era comú però a mi em feia moltíssima vergonya parlar amb ell i el mirava moltíssim però quan ell intentava interactuar amb mi jo l'evadia. Aixì que va haver un dia que tota la estona parlava amb mi i jo no li feia cas (perquè em posava vermella, i li mirava tota l'estona els ulls, i jo no puc parlar aixì!). Aixì que va començar a rebutjarme a partir d'aquell dia, i va començar a "liar-se" amb moltes noies, però jo l'he anat olvidant durant l'estiu. Però avui l'he vist un altre cop, i he tornat a sentir "papallones" a l'estomac i trobo que esta guapissim, i ens hem estat mirant des de que ens hem vist al carrer fins a l'hora de sortir (encara que ell encara em rebutja una mica). Pero noto com em mira, i no se que vol dir, si es que encara te atraccio per mi? O que esta resentit? No ho sè però em fa molt mal, perquè a mi m'agradava molt (i m'agrada) i la vaig fastidiar.
Ajuda siusplau! Aceptare qualsevol consell! No se que fer!
Gracies!
Elena Crespi

Hola Katewolr!
Gràcies per escriure’ns!
Espera! Sembla que tens una altra oportunitat per fer el que abans no vas poder fer... i necessitaràs tenir paciència. Comença a iniciar el contacte amb ell, mica en mica, encara que et posis nerviosa. Els nervis són completament normals... i has d’aprendre a conviure amb ells...
I hauràs de tenir paciència per veure com et respon ell... perquè potser et pot donar llargues o potser deixa que t’apropis a ell... i pots explicar-li el que et va passar l’altra vegada, si guanyeu confiança...
Però recorda: els nervis són molt normals en aquestes situacions!
Moltes gràcies, de nou, per la confiança. Fins aviat!
eLena Crespi – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81