M'agrada un alemany que probablement no tornaré a veure més
Hola, la veritat és que ara mateix estic molt agoviada perquè fa tres dies vaig coneixer a un noi alemnay que té un any més que jo. L'equip de balomano del meu poble va fer un intercanvi amb uns nois alemanys, i va coincidir amb la festa major del poble. Els meus amics mels van presentar a tots igual que a les meves amigues, però ni havia un que em va cridar l'atenció des de el primer momeent. Jo vaig començar a parrlar amb ell amb anglés i els dos ens enteniem sense problema, em va regalar un braçalet i fins hi tot ens vem arribar a fer un petò. Sincerament aquesta història sembla una tonteria i tothom em diu que m'oblidi d'ell, però jo no vull i ell tampoc, tinc el numero de telefon i les seves reds socials i estem en contacte cada dia. La meva pregunta és: Que creieu que hauria de fer? La veritat es wue nomes hem tingut un par de dies per coneixens però han arribat a tant com per fer-nos un petò i que em dediques gols. Necesito ajuda, moltes gràcies.
Elena Crespi

Hola rossa especial!
Gràcies per escriure’ns!
I si, de moment vas mantenint e contacte amb ell per telèfon i per xarxes socials? Així us anireu coneixent mica en mica i aniràs veient si val la pena estar pendent d’ell o no.
No tinguis pressa encara que l’atracció que sents per ell sigui molt gran. Gaudeix de cada moment, de cada paraula que us dieu, de cada cosa nova que coneguis d’ell i valora (amb els peus a terra) si realment t’agrada i encaixeu o no... i quan ho valoris d’aquí a un temps ja veurem què has de fer!
Moltes gràcies, de nou, per la confiança. Fins aviat!
eLena Crespi – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81