Insti...+++
Hola, soc una nena que tinc 14 anys, tinc un greu complexa amb el meu cul...ja que vaig passar en una etapa de bullyng que amb deien planxa o coses semblants. Després de passar-hi aquesta etapa vaig estar normal i a l'estiu amb shorts amb veia molt be! pro ara a la tornada al insti amb fa vergonya anar amb pantalons llargs. Amb fan el cul completament pla i no m'agrada gents, mels pujo i tot pero amb segueixen fen plana. Ja se queno es pot fer res, pero ami m'agrada anar estreta camisetes curtes i aixo...pero el cul es un complexa que no se com disimularel ja que no u faig perque no m'agrada anar llarga...Necessito alguns consells de com veurem millor o simplement arreclar alguna cosa...I per evitar-hi que amb vagin critican
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per escriure’ns!
La primera persona que ha d’aprendre a estimar el seu cos sigui com sigui ets tu mateixa. Si tu realment valores el que tens i no et critiques tan severament, el que diguin als altres serà secundari.
Evidentment, el que els altres diuen de nosaltres és important però ho és molt més el que tu pensis de tu mateixa. Per tant, què et sembla si et comences a mirar amb bons ulls i mires el teu cul amb menys autocrítica. Pot ser que tinguis el cul pla però estic convençuda que hi ha moltes altres parts del teu cos que t’agraden i que no valores suficientment.
Cada una de nosaltres som com som amb els nostres culs plans o grossos, amb molt o poc pit, amb el nas més gran o més petit... tot això forma part de nosaltres i hem d’aprendre a mirar-nos amb bons ulls... quan facis això, podràs anar vestida de la manera que vulguis!
Moltes gràcies, de nou, per la confiança. Fins aviat!
eLena Crespi – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81