sentiment surfista
hola laia:
tinc una consulta per fer-te, i es que amb mi m'agrada moltísim el surf desde petita vaig tindre una idea entre moltes altres i es que era convertirme en surfista profesional, pero ara ho veig com un hobby i amb mi m'agradaria molt aprendre a surfejar però son molt cares les clases i tampoc sè nadar molt bé. I tinc pensar treballar per pagar-me les clases. I em considero una persona surfista i crec que els meus pares i la meva àvia no els hi agradará la idea, jaja els hi he dit això però la meva avia diu que sempre m'agraden les coses fortes i arriscades jaja, però ho vull intentar tinc 17 anys i tambè em fascinen les películes de surf i tampoc es que es practiqui molt a vilanova i a cubelles i no se per on buscar i estic una mica perduda la veritat, gracies laia.
Estrella Dorca

Hola neoyorkina!
Doncs a mi em sembla que ets bastant realista! T'agrada el surf i tens curiositat per aprendre'n! Tu mateixa dius que ara mateix només seria un hobby, per tant, tampoc estàs al món de la fantasia. A més, saps que és un esport que implica cert esforç econòmic i has decidit treballar per poder-lo pagar. Això és fantàstic, perquè ja t'estàs responsabilitzant de la teva decisió!
Crec que és important que busquis alguna escola o formació en surf i de cara al curs vinent t'hi apuntis. Si els teus pares veuen que la teva decisió és ferma i que tens tots els factors controlats: on es fa, quins dies, quant val.... No tindran res a dir-hi!
Prova-ho l'estiu vinent i després veuràs si aquest món t'enganxa, si te'l pots permetre o si és una novetat que tenies ganes de provar. Com ho veus?
Una abraçada surfista!
Laia Sala