No entenc a me mare
Hola! Soc una noia que te els pares separats i amb la meva mare vivim amb la meva iaia total me mare amb el divorci ha sigut una manipuladora i una mala persona total que ara sempre es posen amb mi perque diuen que vaig massa curta uq esi xulejo i aixo pro esque sajunten les dues i tot el dia em baixen lautostima tambe diuen que estic gorda i en els dinars familiar apofiten amb els tiets per criticarme jo no entenc pq tenen aquesta necessitat de posarse amb mi ,jo parlo ambel meu pare i majuda molt pero esque no entenc pq em fan aixo ( em parlen amb una rabia que no ses vist i te sempre ganes de pegarme )
Elena Crespi

Hola Anònim00!
T’agraïm molt la teva consulta!
Que difícil veure que ta mare i la teva iaia es fiquen amb tu. Aquestes són coses que no haurien de passar ja que el que hauries de sentir per part d’elles és suport incondicional.
Els hi has explicat com et sents i que no t’agrada que et tractin així?
Una possibilitat és que pateixin perquè si vas vestida amb faldilles curtes pensin que amb 13 o 14 anys no estiguis preparada per enfrontar-te a les coses que et poden dir d’altres persones (o homes) davant d’aquesta manera de vestir. Però pensa que és molt important que demostris a casa teva que vas madurant, que la teva manera de vestir és la teva elecció i que et sents malament quan no et recolzen.
Moltes gràcies, de nou, per la confiança. Fins aviat!
eLena Crespi – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81