tinc por a quedar-me sola acasa una hora o menys
una pregunta em podríeu intentar ajudar tinc a quedar-me sola a casa una hora o menys i no se perqué m' agradaria que em poguessiu ajudar encara que em quei amb el meu germà començo a sentir sorolls i no se el perque i la veriat es que no puc estar ni una hora sola a casa començo a sentir sorolls i penso que hi ha algu a casa m' encantaria que m'ajudessis siusplau moltíssimes gràcies
Estrella Dorca

Hola Katy Pery,
Tenir por és natural en els humans, només cal saber quines pors ens ajuden i quines ens bloquegen. Sembla que aquesta por a quedar-te sola fa que aguditzis tots els sentits i escoltis sorolls que durant el dia a dia no hi poses atenció...
La millor manera de perdre la por és enfrontant-hi. Potser al principi ho passaràs malament, però aquesta sensació no pot durar gaire estona seguida, ja que el nostre cos no pot estar amb aquest nivell d'activació durant tant temps. Així que demana ajuda a casa teva i que et deixin sola primer mitja horeta, després una hora i després tota una tarda, per exemple. A poc a poc i que tu sentis que et vas superant, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala