Urgent, Ja no se que fer. Tinc un problema?
Molt bones adolescents,
us escric ja desesperada per no entendre'm ni a mi mateixa. Primer us hauré d'explicar la història sencera per a que tingui una mica més de sentit.
Fa cosa d'un any vaig conèixer a un noi que em va recordar molt a una persona del meu passat. Tot ell era igual: la seva manera de parlar, el seu físic, la manera que em feia sentir, etc. És per això que em vaig fixar en ell, i per alguna raó ell en mi també. Vam començar a parlar molt pel whatsapp i vam començar a tenir una relació així com novios però no del tot ja que no vivim molt aprop. Fins aquí tot normal. Però farà cosa de 4 mesos degut a problemes que tenia ell em va dir que lo nostre era inviable i que seria millor deixar-ho correr, que potser més endevant. Però fa cosa d'un mes vam tornar a parlar, em va explicar tot el que li havia passat, es va disculpar i em va dir que havia sigut un complet capullo. Jo m'havia sentit molt malament quan em va dir que seria millor deixar-lo, tot i que ja m'ho olorava, igualment em vaig cabrejar molt i només volia venjança, tenía rencor guardat. Igualment vam quedar però jo només volia quedar per vengar-me; però em va ser impossible.
El problema que tinc ve ara, sempre que m'ha dit algo que no m'ha agradat, que m'ha fet sentir malament, o que m'he enfadat amb ell (amb raó), no he pogut allunyar-me d'ell més d'un dia, inclús si m'havia fet una putada. I em fot molt això, perquè crec que no és bo per mi estar amb ell, ja que em sento malament, però també em sento malament si no estic amb ell. És igual, que em faci plorar, potser al principi l'enviaré a la merda però en unes hores em sentiré jo fatal, sempre voldré parlar amb ell, i és igual el que em faci, sempre estaré allà per a ell. La veritat es que en realitat tinc una teoria per la qual es possible que em passi això. Com he dit, ell em recorda molt a una persona del meu passat, i aquella persona la vaig perdre i em va suposar molt de mal. Crec que potser em passa això amb ell perquè tinc por de perdre'l a ell, pensant que serà com a qui em recorda.
Que puc fer? Que he de fer per no oblidar tot el que em fa?
Elena Crespi

Hola Tori!
T’agraïm molt la teva consulta!
La situació que vius és complicada perquè, a més, et recorda a quelcom que ja has viscut. Però possiblement t’estàs fent molt més mal si no deixes marxar a aquesta persona per por a perdre-la del tot.
De fet, no creus que ja està perduda aquesta relació?
Potser et mereixes centrar-te en tu mateixa i, un cop estiguis bé, poder trobar a algú que no et recordi a ningú del teu passat perquè si estableixes relacions el més important és que siguin genuines i autèntiques... no el record d’una cosa passada perquè llavors no pots valorar la relació realment perquè sempre tindràs el record de l’anterior.
Pensa que és molt important que tu et posis com a protagonista de la tev vida i que no toleris res que no et faci sentir bé! Has d’acompanyar-te de persones que et facin sentir bé. No que t’aportin malestar i ganes de venjança!
Moltes gràcies, de nou, per la confiança. Fins aviat!
eLena Crespi – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81