Prou!
Em podeu ajudar a oblidar a una persona esque m'he donat conte que no val la pena, no val la pena buscar una persona que no t'estima, no val la pena sufrir per aquella persona a la que l'importa una merda el que sentis, peró no vui, no vui se la tipica que el busca i va darrere seu com un gos, com si fos una historia i en realitat només es un capitol, no vui que pensi que em tindrà sempre. Vull que ell vegi que puc somriure quan m'el creuo i no que el meu món es destrossi perque no m'estima...
Estrella Dorca

Hola Sara,
El pas que has donat és importantíssim: decidir oblidar aquesta persona!
Ara ve la part més complicada: posar distància
- Distància física - evitar coincidir amb aquesta persona o coincidir-hi el mínim.
- Distància virtual - deixar de seguir-lo a les xarxes socials, de mirar últimes connexions...
- Distància mental - quan t'adonis que estàs pensant en ell, intentar reconduir el focus dels teus pensaments cap a tu, disfrutant dels teus amics i familiars, fent allò que t'agrada...
Passat un temps, seràs capaç de disfrutar de la distància emocional, és a dir, de la capacitat de recordar aquesta persona sense sentir dolor.
Una abraçada i molts ànims!
Laia Sala