Hem sento distanciada de la meva millor amiga
Hola adolescents!
Fa un any que em sento distanciada de la meva millor amiga, ja fa molts anys que som millors amigues, però l'any passat va venir una nena nova a la classe i ara la tracta amb ella de millor amiga, a mi em deixa de banda, i l'altre dia per whattsapp em va dir: "crec que només podem ser amigues, sense el millors" i no se ara no se si encara em vol de millor amiga o no, estic confusa, i no se que fer, no se si li vull demanar.
Gràcies adolescnts!!
Estrella Dorca

Hola!
Les relacions d'amistat canvien i evolucionen a mesura que nosaltres canviem i evolucionem com a persones. És molt difícil mantenir una amistat intacta sense passar per moments de distanciament o de discussions...
Sembla que la teva amiga t'està demanant una mica d'espai, així que l'hi hauràs de donar, encara que no t'agradi. Aprofita aquesta situació per conèixer altres persones de la classe o per entrar en altres cercles d'amistat. Sé que sembla difícil, però si et mostres oberta, la gent t'acollirà i tindrà ganes de conèixer-te.
Recorda: no hem de suplicar mai l'atenció de ningú. Cadascú té prou valor per si mateix! Deixa que els altres puguin disfrutar de la teva companyia ;)
Una abraçada bonica!
Laia Sala