Preocupació pel tema nois... 123456
Hola,
TInc 15 anys i encara no m'he liat mai ni he tingut nòvio. No és una cosa que m'obssesioni, però una mica sí que em preocupa. He tingut oportunitats, però sempre he dit que no perquè jo amb aquella edat ho trobava una xorrada (12/13 anys). A l'institut és impossible que trobi un noi, tots són "popus" creguts que es lieni surten amb les "popus" cregudes, i els altres no és que em cridin molt l'atenció, i si ho fan la meva timidesa no em deixa intentar-ho.
Com puc conèixer nois? M'agradaria trobar una persona però és molt difícil...
Moltes gràcies
Estrella Dorca

Hola anònima!
Primer de tot és important que tu mateixa et sentis preparada, i ara sembla que ja ho estàs o que et ve de gust. (en comparació a quan tenies 12/13 anys). És fantàstic conèixer-se a un mateix per saber quins són els propis límits a cada moment.
Per conèixer nois pots fer-ho a través de diferents vies:
- Apuntar-te a activitats extraescolars noves
- Començar a practicar algun esport (normalment hi ha equips femenins i masculins i pot donar molt joc...)
- Demanar a amics teus o familiars teus que et convidin a sortir amb els seus amics (així amplies el teu cercle de coneguts)
- A través de les xarxes socials
El més important és que no busquis conèixer exclusivament nois, sinó que et centris en ampliar el teu cercle d'amistats i coneguts. Com més còmode estiguis amb gent nova, més fàcil et serà connectar amb els altres i.... qui sap, potser conèixer alguna persona especial ;)
Una abraçada!
Laia Sala