IDEES FESTA 18 ANYS ?
Hola!
Bé doncs el cas és que d'aqui un parell de setmanes faré els 18 i els meus pares m'han preguntat que què voldria fer. Sabeu aquelles vegades que dius "voldre això pel meu cumple!!" i despres quan arriba t'has oblidat completament? doncs això em passa :')... Però independentment del regal, el que m'agradaria es que em donéssiu un parell o tres d'idees per festes d'aniversari dels 18. idees que no siguin de molt cost i que ens ho poguem passar bé tota la colla (o amb el noviu també), i que tingui un aire diferent de manera que la recordi d'aqui uns anys, m'explicu?
Qualsevol idea per molt petita que sigui serà de gran ajut!
Moltes gràcies!! espero impacient la resposta :)
Estrella Dorca

Hola!
Doncs a veure si et podem ajudar amb algunes idees (tot i que nosaltres no en som especialistes)
Per exemple pots fer una festa temàtica (tots vestits de hawaians, del futur, dels anys 70 o dels anys 20... i pensar una decoració que s'adigui amb la temàtica)
Pots fer una sortida a l'aire lliure i preparar una barbacoa.
Una festa a una piscina municipal
Pots muntar una nit d'acampada a algun lloc... i aprofitar per explicar històries de por....
Una sortida a Port Aventura o un parell d'hores amb Caiac....
Què et ve de gust? Una cosa tranquil·la? o una festa enorme? Vols estar amb les teves amigues més íntimes i fer-vos confessions? O prefereixes convidar molta més gent i que tothom parli amb tothom?
Ves definint què et ve de gust... i així podràs anar descartant opcions ;)
Una abraçada i per moooolts anys!!
Laia Sala