Nose qe fer, necesito desfogar-me
Sempre é set una noia de tenir les coses clares, i no acostumo a demanar consells, molt menys ajuda però en aquest cas u necessito, memcanta ajuda a la gent.Sempre nyam dit que hauria de ser sicologo però no u acabo de veure, bueno la cosa és que sempre é sapigut que fer i tot però en aquest no. Em sento bastant estupida i humillada. Abans de sacabes el cole amb els nostre grup damigas ven afegir una nena més, es a dir una nena que ens ven adonar que amb el grupet que anava no estava agust, i jo la vaig fer coneixs gent i tenir noves amistats hi ha finals d'estiu me estar amb ella i tot i a les festas sempre ens trobaven amb les altres nenas, el cas és que teníem un grup de la colla de lany pasta on ven dr que no posariem a ningú més però en aquest cas u vanfer i jo vaig pensa que no estaria malament posa a la nova del grup perquè sintegres més i fes noves amistats però quan la vaig posa va pas a tot el contrari i es van compensa a ficar amb ella, i jo òbviament la vaig defensa i després deixo vaig demana perdó a gent del grup amb els que ens ven enfadar i amb les nenas em sentia distaciada i els si vaig di que si els passava alto i efectivament si, em van dir que després de lo del grup es van empremya una mica amb mi i no entencperque quan amb ekmas no va pas a re però tot i aixíels si vaig demanar perdó i no se perquè, després de allò els si deia per queda i no volien o posaven excuses i fa uns dies els si vaig demana que perquè mestaven deixen de cantó i em van compensa a dir coses i em van posa contra lespeds i la pared i em van di o la nena nova del grup o nosaltres i cla els si vaig di que entenc que no els si caigui bé però que no em poden fer tria entre una persona o laltre quan cadascú es fa amb qui vol i quan alguna nena del grup també es fa amb gent que en el seu moment no ens queia bé , però van ignorsrme entenc que la nena nova tingui els seus fectas així com tothom i també algun cop nba fet alguna cosa però és la meva amiga i al cap i la fi lestiml i tampoc la deixaré sola, perquè el que ellas volien era marginarla al cole i cla jo n sóc aixi.. i bueno vaig feixistes seguinme fem amb ella però ara les altres del grup mhan dit que la confiança entre nosaltres acabat i que no serà el mateix, dacord això em queda cla i u entenc si es volen posa així amb mi perfecta tot i que no tenna un perquè però bueno, jo en el seu moment ja vaig demanar perdó i vaig posa de la meva part per arreglar les coses però no van voler que fos així i em van dona lesquena així que tampoc i puc fer gaire re que donarli temps al temps i fer la meva , ja que me de volors una mica i no lleparli el cim a ningú. Però la cosa és que a casa tampoc em van bé les coses, me mare em renta per tot senfads per tot i no mapolla, é vist coses i mur adonat que tinc depressió ja que mestic cada dia plorant i no menjo i el que me mare mignori i no majudi i no em demani que em pasa i nomes em jutji em fa esta pitjor encara, i la veritat é parlat amb el meu pare i é triat canviarme de lloc on viure i institut i modarme amb ella a granollers, pensoq ue seria el millor i com a dit me mare no u pasare tan malament al cole com veig avenir que u passre, no perquè no tingui amb qui anar si no perquè em senire dedpresiada per les nenes que eran les mevas millors amigas, i no se si un canvi daires em niria bé, entenc que tinc una vida per devant i coneixsre moltes persones les que em deixaran bona marca i no tan bona i que coses així pasen, però magradaria tambe que la gent mentengues ami i que ara mateix no estic en una etapa tan bona de la meva vida, tinc tants problemas a casa que arribat a pensa en el suïcidi fa temps, fa bastant temps la paraula sicuidi em ronda per el cap, crec que lesser humà no està preparat per la vida que deu ens regala avagades no es tan maca com sembla. Sisplau només vull que algu manimi i que em digui si marxa amb el meu pare no es una mà idea.. se que tot sortirà bé només si jo vull, però no sempre va bé si els altres no tajuden..Només necessito que em digueu que fer! Gràcies. Un petó enorme des de me casa jaja:)
Estrella Dorca

Hola Bits,
Primer de tot dir-te que ets una persona molt valenta! Tens clars els teus valors com a persona i els defenses. Tu tenies clar que no deixaries de banda a aquesta nena nova i la vas defensar davant tot el grup. Això no ho fa qualsevol i et dóna molt valor com a persona!
És possible que les teves amigues s'enfadessin perquè no els vas comentar que portaries aquesta nena nova? És l'única explicació que se'ns passa pel cap.
Per altra banda, per què no dónes una nova oportunitat a la teva mare? Potser ella no sap que et trobes tan trista... A vegades pensem que els nostres pares han d'endevinar els nostres sentiments i això és impossible! La decisió d'anar amb el teu pare l'has de prendre tu, nosaltres no et podem dir què fer. Però sí que et recomanem que siguis sincera amb la teva mare i et deixis ajudar. Dóna la sensació que sempre estàs ajudant als altres però que mai demanes ajuda, és així?
Confia en la gent del teu entorn, n'hi ha més de la que et penses! ;)
Una abraçada bonica!
Laia Sala