MENJAAAAAR!!!!!!!!!!!!!!!!
Hola!! bé, tinc un petit problema amb el menjar que em capfica una mica, tinc ansietat i no em puc controlar, jo de normal faig 1,60 i peso 52-53 normalment però ara mateix peso 55-56 perquè no puc parar de menjar xocolata i sobretot a les nits ja que no em controlo igualment que estigui molt plena perquè jo a la mínima que en algun àpat del dia menjo alguna cosa que m'atipa molt ja no tinc gana però menjo igual i em fa ràbia perquè nose com evitar-ho.
Laura Medrano

Hola guapa!!
El que t'aconsellem és que intentis treballar amb tu mateixa per a reduir l'ansietat que pateixes. A moltes persones que pateixen ansietat els hi passa com a tu, que troben en el menjar la forma de calmar-se i tranquil·litzar-se, però realment això no és el més saludable.
Has provat de sortir a fer exercici quan estas nerviosa i amb ansietat? L'esport és un ansiolític molt efectiu que un cop s'ha agafat per costum, ajuda a reduir els nervis. Si un dia et ve de gust i menges xocolata no passa absolutament res, però el nostre consell és que intentis no agafar-ho com un costum i que ara que t'has adonat que et passa això, intentis buscar altres formes de calmar l'ansietat. Respecte al pes, tot i que hagis augmentat una mica no t'has de preocupar ja que estas en un pes totalment saludable.
A nivell més professional, estic segura de que t'aniria molt bé que algun especialista et donés un cop de mà i t'ensenyés estratègies per reduir els nervis i ansietat. Pots consultar al psicòleg o psicopedagog del teu centre escolar (que és gratis) i demanar-li consell. També pots parlar-ho a casa amb els pares i demanar al metge de capçalera que et derivi per tenir una visita amb el psicòleg o psicòloga d'allà. De vegades tenim ficat al cap que els psicòlegs són per persones que estan malaltes o que pateixen un trastorn mental, però la realitat és que poden ajudar i aconsellar a tot tipus de persones i si en el teu cas pateixes ansietat, pot anar-te molt bé.
Espero haver-te ajudat! Gràcies per confiar en nosaltres.
Laura Medrano