REGLA I PES 123456789
Hola,
El fet és que fa un any més o menys vaig baixar bastant de pes per un problema personal que ho vaig passar molt malament i s'hem va retirar la regla i porto un any sense ella. Vaig anar al metge i em va dir que era pel pes baix. Ara he engreixat uns 10 kilos i estic en el pes saludable, peso 55 kg, però la regla no em ve.
És possible que no em torni mai més? Necessito que em respongueu estic molt preocupada.
Moltes gràcies
Laura Medrano

Hola!!
Si que és veritat que quan una noia o dona està en un pes per sota del mínim el més habitual és que la regla desaparegui ja que el cos necessita estalviar energia. Si dius que ara ja estàs millor i que has recuperat el pes, el més habitual és que la regla et torni a venir, però pot ser que el cos trigui una mica en reaccionar i per això estigui trigant.
De totes formes, si veus que passen un parell de mesos i no et ve, demana visita amb Ginecologia i que et facin una revisió. De vegades opten per donar unes pastilles que provoquen que la regla vingui i després ja es regula sola. De totes maneres no et preocupis perquè segur que la tonaras a tenir.
Una abraçada!
Laura Medrano