Obsesió?? AJUDA!
holaa, primer de tot gràcies per llegir la consulta!!
Fa 6 mesos vaig aconseguir liarme amb el noi que m'agrada i no tans sols això, si no que vam mantindre relacions sexuals i va ser el meu primer ccop, es cert que jo no deixava de pensar en ell, es més va fer que ovlides al meu ex, pero jo pensava que en un parell de setmanes o així ja no pensaria en ell ni res per l'estil, pero resulta que es l'ho únic que faig cada segon del dia, es impossible deixar de pensar en ell, fins i tot quan estic amb les meves amigues riguent per qualsevol tonteria, apareix eell pel meu cap i això no és el pitjor, NO EM PAPRLA! des de que tot això va passar no em tornat a parlar mai més, de tant en tant quan ens trobem algun hola y dos petons pero casi mai, i a mi això em te destrossada peque jo se que donaria la vida per algú que ni mouria un dit per mi, també es cert que jo no li demostro res, jo quan el veig faig com si res, pero només m'enganyo a mi a ell i a tothom, ultimament només parlem per dicutir i insultarnos i jo acabo plorant sempre, ja no sé que fer perque l'estimo com mai he estimat a ningú i jo sóc una persona que ovlido rapid a la gent pero ja van 6 mesos i continuo igual, ajuda siusplau!!!
Estrella Dorca

Hola!
La teva consulta em sorprèn molt... De debò vols estar amb una persona que et tracta així? Aquest noi sembla que no mostra cap respecte cap a tu... i tu dius que donaries la vida per ell?
Sé que a vegades quedem enganxats a històries que ens poden fer molt mal, però arriba un moment en què hem de decidir: o seguim patint o comencem a passar pàgina. Has de decidir en quin moment estàs tu.
No és fàcil oblidar una persona, i cal una mica de temps perquè el seu record deixi de fer-nos mal....El més important és posar distància:
- Distància física - Intentar no coincidir amb ell, no veure'l.
- Distància virtual - Deixar de seguir-lo a les xarxes socials, de veure si es connecta, on ha anat..
- Distància mental - és la més difícil. Quan t'adonis que estàs pensant en ell, has de fer un esforç per tornar a posar el focus del pensament en tu, per centrar-te en tu mateixa i en fer allò que més t'agrada fer.
- Distància emocional - és l'indicador que estem oblidant aquesta persona. La notarem quan siguem capaços de recordar-la sense que ens faci mal.
Espero haver-te ajudat ;)
Una abraçada
Laia Sala