Confiança de parella
Hola, bon dia Adolescents. Volia fer-vos una consulta.
porto un any i mig amb la meva parella, aquest estiu ha anat prou be, pero va fer una cosa, que em va fer molt mal.. ell sap que no ho va fer be, pero aixo ha provocat que perdi la confiança en ell, he perdut casi tota la confiança.
Per aquest motiu m'he tornat controladora, vull que m'ho expliqui tot, pero ell diu que jo mateixa hauria de fer el proces, cosa que obviament no puc fer ja que ell podria posar una mica d'esforç pero no es aixi, ell diu que s'agobia a la minima que li dic algo, aixi que tampoc puc dir-li.
ja no se com dir-li les coses... nose com fer-li veure que ha de posar de la seva part, pero no hi ha manera... parlo amb ell i s'agobia i em diu controladora.. pero res... no avançem.
Estrella Dorca

Hola Maria,
Quan en una parella es trenca la confiança, és molt important que les dues parts vulguin arreglar-ho. No recuperareu la confiança d'un dia per l'altra. Cal molt esforç i compromís (que tots dos aposteu al 100% per la relació). Fins a quin punt esteu disposats tots dos a treballar per la relació?
Heu de parlar molt, moltíssim, explicar-vos què us agrada l'un de l'altra, quines són les coses que us fan sentir especials... i trobar estones on pugueu estar vosaltres dos sols per recuperar la intimitat i la confiança. Tu hauràs de reduir el teu nivell de control i ell haurà de ser generós i explicar-te molt clarament les situacions que et fan patir.
Serà una temporada llarga, però això us enfortirà com a parella!
Una abraçada
Laia Sala