Hola...
Hola. Sóc una noia que se sent tan malament que no vol ni escriure el seu nom. Fa molt de temps que em sento sola al món i no sé què fer. Ara començo un curs escolar difícil, pero tampoc vull deixar pasar les meves emocions perquè arriva un moment en què ja no les puc aguantar més. Fa temps que ja no tinc cap ganes de viure i em començo a plantejar coses que vull, però no vull fer al mateix temps. No trobo sentit a la vida i al que faig. No sé què pensar. Tampoc sé perquè escric si no hi ha cap solució. De totes maneres, gràcies pel temps gastat en mi.
Firma: Algú sense importància
Estrella Dorca

Maria, em fa molt mal llegir la teva consulta.
A vegades passem temporades a la nostra vida que sentim que no importem a ningú. És com si portessim unes ulleres negres que ens impedeixen veure les coses boniques i agradables de la vida. No ens deixem disfrutar del que ens agrada i tot ens sembla superficial o fals.
Tu sí que tens importància! Ets la persona més important de la teva pròpia vida i això ja té molt valor! Estic convençuda que hi ha alguna persona de la teva família que t'estima amb bogeria, així com alguna amistat que es preocupa per tu i que té ganes de passar estones amb tu.
No et demanaré que de cop ho vegis tot súper happy, perquè és impossible. Però si vols sortir d'aquest forat, hauràs de fer un petit esforç cada dia: fes alguna cosa que t'agradi amb alguna persona especial. Agafa una caixa, o una guardiola, i cada dia abans d'anar a dormir, escriu un moment on t'hagis sentit bé, a gust i tira'l a la caixa. A finals de setmana pots obrir la caixa i recordar cada moment!
Veuràs que a vegades tot depèn de les ulleres amb què ho mirem! Ves-nos informant, perquè per nosaltres també ets important!
Una abraçada,
Laia Sala