Crec que aixo no va a cap lloc...
Hola, us vinc a explicar que aquest curs vaig començar a fer anglès a una academia nova i vaig coneixer a un noi super especial. Des del dia que ens vam coneixer i vam començar a parlar, (ara farà un mig any aprox) sabia que em passaria alguna cosa amb ell, i aixi va ser. He sentit papallones a la panxa per primer cop i ha estat el noi del que més pillada he estat en ma vida...l'estimo.
El problema és que estàvem acostumats a veurens dos dies a la setmana a anglès si o si, però quan va arribar l'estiu i va acabar l'acadèmia, vam estar tot juny i part de juliol sense veurens perque suposadament ell tenia examens, i després d'haver-nos vist dos o tres cops per fi, a l'agost ell ha sudat de mi perquè estava amb els amics sense parar i entre els dies que jo he marxat de vacances i els que ha marxat ell no ens hem tornat a veure en tot el mes.. Jo li he dit tot el que penso i que trobo absurd que no hàgim trobat un moment per a veuren's amb tot el temps que hi ha a l'estiu, i després de dir-me que ara ens veuriem i podiem quedar qualsevol dia de la setmana, comença amb les excuses de nou..
Jo l'estimo molt i ell em demostrava que sentia el mateix, pero després de tot això si segueixo aixi amb ell crec que hauré d'esperar a veurel quan comenci de nou l'academia, i el que no vui és passar-me un altre cop el curs pillada d'ell al veurel 2 cops setmanals, però que sense l'anglès no tinguem futur fora..M'estic plantejant dir-li que ho deixem aquí perquè no puc aguantar més sense veure'l... el trobo moltissim a faltar i després d'haver-li dit el que sento, no canvia la seva actitud. Què m'aconselleu que faci?
Gracies.....
Elena Crespi

Hola Irenem20!
T’agraïm molt la teva consulta!
Sembla que el que ell t’està oferint com a relació no és ben bé el que tu voldries. Tu vols una relació on us pugueu veure i on sentis que ell està per tu però ell té una concepció diferent del que vol en una parella.
Has fet molt bé i et felicitem per com de valenta has estat al voler-ho parlar amb ell. Però perquè l’amor sigui real, ell ha de complir el que diu. Les coses no valen només de paraula I si veus que et diu que sí però a la pràctica és que no has de valorar si realment et val la pena estar amb algú així.
L’amor autèntic, el de veritat, implica tenir la relació que volem, que nosaltres estimem i ens sentim estimats com ens mereixem. Hem de trobar algú amb el nostre mateix estil. Creus que ell és com tu voldries? Si la resposta és que no, llavors has de valorar si val la pena estar amb algú que no és com tu vols perquè les persones no es poden canviar...
Moltes gràcies, de nou, per la confiança. Fins aviat!
eLena Crespi – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81