Puc treballar?
Hola adolescents!! Mireu m'agradaria saber si amb catorze anys podria trebllar i de què. Avui he vist un discurs que va fer l'Ashton Kutcher on diu que les oportunitats son el resultat del treball dur. Doncs bè, el meu somni seria ser actriu, però ja sé que es molt díficil aconseguir feina. Doncs m'agradaria saber com podria començar, de que podria treballar a la meva edat i així construir la meva vida. I sobretot m'agradaria que fos a la meva edat, no que em digueu que d'aquí uns anys podries treballar de.... No tinc pressa, però quan abans millor. Per ficar un exemple, ell va començar ajudant al seu pare a arreglar teulades als catorze anys. M'agradaria una prtita feina, i podria ser qualsevol, ja que cap feina estarà per sota meu, ja que s'agraeix molt tenir una feina. Siusplau dieume alguna feina, i així de mica en mica podré construir la meva vuda, no viure ina vida que ja està contruida.
Moltes gràcies💖
Estrella Dorca

Hola Koala,
Ens encanta aquesta energia que transmets!!
Nosaltres no podem dir-te cap feineta, perquè depèn molt del teu entorn. Parla amb els teus pares, avis, tiets, coneguts... a veure si saben d'algun lloc on puguis donar un cop de mà i així sentir-te més productiva.
De totes maneres, et queden dos anys per poder treballar legalment, així que... per què no els aprofites i et formes en el món del teatre i de les arts? Podries apuntar-te a l'institut del teatre, o bé a fer pastorets o en alguna altra companyia de teatre amateur... com ho veus?
Una abraçada! i no perdis mai aquestes ganes de dirigir la teva vida!!
Laia Sala