analíticaaa
Hola adolescentss! El dissabte que bé em fan una analítica de sang per primer cop i em fa bastanta cosa... Qe puc fer per no estar nerviosa ni tenir por?
Mercii
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Hi ha molta gent a la que li fan cosa les agulles. En el cas de l’anàlisi de sang has de pensar que el fan molt ràpid i que l’agulla és molt fina. Ja veuràs que és més la por que ara et fa que la sensació que tinguis en aquell moment. Jo el primer que faria seria dir-li a la persona que te’l vagi a fer que et fa una mica de por i després tens dues opcions, i depèn molt de cada persona. Mirar o no mirar  Jo per exemple prefereixo mirar, així sé que estan fent, veig quan comença i quan acaba. Altres persones prefereixen no mirar i així quasi no se’n adonen. Potser en el teu cas és millor la de no mirar.
Una abraçada i no et preocupis!
Carlota López Ballestar