No tinc ganes de viure!
Unes setmanes després de començar l'institut, va entrar un noi nou del que hem vaig enamorar... Ell es suposa que també es va enamorar de mi.. Va deixar a la seva novia i hem va demanar per sortir a mi, ha passat una setmana des de que hem començat a sortir. Ara hem diu que la seva mare li he dit que talli amb mi perque com suspengui alguna assignatura el primer trimestre el ficaran en un internat.. no se si es cert aixo.. pero ell m'ha dit que encara segueix enamorat de la seva novia i que provablement li tornara a domanar per sortir a ella...
Estic desfeta.. no se que fer.. no se si m'ha estat utilitzant.. No tinc ganes de viure!
Jo segueixo enamorada d'ell.. <3
InterPersonal

Entenc que puguis estar trista. No sabem si és cert o no el que dius de la seva mare. El que si que has de tenir clar és que per molt dur que sigui acceptar que ell s'està comportant d'aquesta manera que no t'agrada, no t'ajuda gens pensar que "no tens ganes de viure"! No podem deixar que la nostra felicitat depengui dels altres!! la felicitat no ens l'ha de portat la parella! La nostra felicitat depèn de nosaltres mateixos. Mira quines coses hi ha a la teva vida per les que si val la pena viure i disfruta-les: amigues i amics, hobbies ( la música que escoltem, sortir amb amigues, etc), família, les coses que ens surten bé i que ens fan estar contents, etc. No posis al centre de la teva vida a una altra persona! Tu ets qui decideix com vols que sigui la teva vida! Deixa passar uns dies perquè encaixis tot el que ha passat, dóna't una mica de temps, tingues paciència amb tu mateixa per anar entenent tot això que ha passat i veuràs com a poc a poc cada dia et sentiràs millor i podràs prendre millors decisions! Fes coses que t'agradin cada dia i estigues distreta i parla de com et sents amb les teves amigues. Això t'ajudarà a recuperar-te i saber què és el que et convé més, si seguir lluitant per la relació o anar per un altre camí que et faci gaudir me´s de la teva vida! ànims i endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga