Ser molt gelosa en les relacions...
Fa un any i poc que estic sortint amb un noi, és el meu primer amor. El cas és que sóc molt gelosa i el fet de que es parli i quedi amb les seves ex novies em rebenta per dins. Estic cambiant per a que la meva relació vagui a millor i que no m'afectin tant aquestes situacions i així ell no s'enfadi quan em poso tant gelosa, faig be? Gràcies.
Estrella Dorca

Hola Jk,
En les relacions hi ha un aspecte fonamental: la confiança. Has de tenir clar que si ell està amb tu és perquè realment vol, ja que si volgués estar amb una altra persona, hi estaria, oi? Així que grava-t'ho al cap.
Està molt bé intentar canviar per estar millor en una relació de parella, però no per evitar que ell s'enfadi. Si tots dos voleu estar junts i aquest tema us dificulta la relació, perquè no proveu de crear uns codis entre vosaltres? uns gestos on tu puguis mostrar-li que t'estàs començant a posar gelosa i un gest que ell et puguis contestar per tranquil·litzar-te.
La confiança és cosa de dos.
Una abraçada!
Laia Sala