Vull conevçer als meus pares
Hola,
La questió és tinc ja 14 anys i els meus pares no em deixen tenir mòvil que els hi puc dir perquè em diguin que si? Ajudeume!!! Siusplau, no és una cosa necesària però si que ho és a l'hora de per exeple: Em quedo més tard a classe per un treball....
Gràcies Petons!!!❤❤❤
Estrella Dorca

Hola CaputxetaRebel,
La relació entre pares i fills canvia a mesura que ens fem grans i els pares també s'han d'anar adaptant a nosaltres. Demana'ls per quin motiu no et deixen tenir mòbil, de què tenen por, quan creuen que és l'edat que l'hauries de tenir.... Escolta'ls i després exposa els teus arguments (per què el necessites? Quin ús en faràs?). Intenteu buscar un equilibiri entre el que ells creuen i el que tu vols. Per exemple, posar una data concreta per tenir mòbil, posar uns horaris d'ús, unes normes entre vosaltres....
Es tracta de negociar i aconseguir que totes dues parts en sortiu contentes ;)
Una abraçada!
Laia Sala