M'he aprimat molt
Tinc 16 anys faig 162cm i peso 44 estic precupada perquè de cop me aprimat molt, avans pesava 50. Menjo igual que avans, no em trobo malament i no se què pot haver provocat això. Sempre he set una noia prima però ara em surten els ossos i quan em miro em fa una miqueta de fastic.
Hi ha alguna manera perquè pugui engordar una mica??
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Gràcies per escriure al consultori. Bé el primer de tot ha de ser esbrinar que és el que ha fet que perdis pes. A la teva edat, en principi, no té cap sentit que passi això. L’adolescència és una etapa de creixement de manera que com et dic és estrany. Per això et demano que parlis amb els teus pares i aneu al metge per veure que ha passat. Pujar de pes és complicat, sobretot quan la teva genètica té la predisposició contraria. Ves al metge i a veure que et diu i després ja parlarem en una nova consulta de maneres de pujar de pes, el primer és el primer.
Una abraçada bonica
Carlota López Ballestar