Com saber si és ell?
Hola,
Tinc 18 anys i encara no he notat allò especial que se suposa has de sentir quan la teva parella és la indicada.
Jo he estat amb dos nois i no he sentit aquella atracció que molta gent diu que té quan està amb la persona adequada.
Com es pot arribar a saber que aquella persona amb la qual estàs és la que et farà feliç?
Espero la vostra resposta,
Gràcies
Elena Crespi

Hola Sala !
T’agraïm molt la teva consulta!
T’ajudem a aclarir alguns dubtes:
No hi ha un sentiment que t’ajudi a saber que és la persona adient... hi ha sentiments que et diuen si una persona:
-T’atrau
-T’has enamorat d’ella
-T’estimes a algú
L’atracció és senzillament algú que ens desperta desig i ganes d’etar amb ell
L’enamorament és sentir atracció per algú (i no necessàriament sentim atracció per a qui més ens convé o per a qui seria l’adient) i és una atracció molt més gran.
Estimar a algú ja implica quelcom conscient i hi entren en joc d’altres coses: saber que l’altre també t’estima, tenir un projecte vital comú, entenre’s...
Si encara no has sentit tot això per ningú, no pateixis... tard o d’hora arribarà el moment...
Moltes gràcies, de nou, per la confiança. Fins aviat!
eLena Crespi – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81