Inici de curs...
Aquest any he de començar a un lloc nou i estic molt nerviosa, perque soc una mica insegura tot i que normalment soc una noia alegre i simpatica, pero tot i aixo estic bastant nerviosa. M'agobio facilment i em fico a plorar com una tonta. Algun consell siusplau!!!!:(
Elena Crespi

Hola Aniis !
T’agraïm molt la teva consulta!
Els canvis costen i se’ns fan difícils, oi? Però tu tens ingredients que t’ajudaran a superar aquesta situació. Entenem que aquesta setmana ja has començat les classes ino sabem com deu haver anat però segurament la teva alegria ha ajudat a relacionar-te amb les persones del teu voltant.
Et recomanem una cosa: segur que tot el canvi se’t fa molt gros però desgranem-lo pas a pas... comença per coses petites: qui tens al costat? Amb qui t’han assegut? Comená coneixent les persones que físicament tens al teu voltant... Mica en mica...
Moltes gràcies, de nou, per la confiança. Fins aviat!
eLena Crespi – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81