Sucres?
Hola
L'altre dia vau contestar a una consulta d'una noia que es volia engreixar i li vau dir que era millor menjar sucres i mel i no educolorants, això no ho he entès, ja que el sucre són calories buides i els educolorants no tenen calories i endolçen el menjar, la mel també te moltes calories i molt de sucre. Quan he de menjar de sucre al dia? Que és millor l'educolorant o el sucre? Per cert quin seria el meu pes ideal (medeixo 1,58 - 1,60) Actualment peso 48,8 (depèn del dia)
Gràcies
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
Els edulcorants no són massa saludables, per això avui en dia, quan una persona ha de perdre pes, el metge li diu que és millor prendre unes culleradetes de mel o sucre que no edulcorants. És cert que no engreixen però irriten tot el sistema digestiu i no son bons.
Per altre banda, el sucre s’ha de menjar en moderació, com saps està a la part de dalt de la piràmide, de manera que no està prohibit però els dolços s’han de menjar esporàdicament.
Pel que fa al teu pes i la teva alçada, veiem que estàs bé, dins de la franja del normopes de manera que no has de preocupar-te.
Una abraçada