Eoooooooooo
Hola!!
M'agradaría q em dones si idees x fer sopars lleguers I fácils tipus amanides....
Es q sempre acabo menjant el mateix I ja ho tinc aburrit. A mes ames m'encanta cuina...
Dew I gracies x fer tot el q feu!! 😙😙😙😙
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Gràcies a tu per seguir-nos i escriure al consultori. En primer lloc has de saber que el sopar és un àpat molt important i que ha de ser complert. Nosaltres recomanem que hi hagi un primer, un segon i un postra (fruita o iogurt). Si son plats que combinin els hidrats de carboni, les llegums i les verdures pots fer-ho plat únic ja que ja tindràs tots els nutrients.
Pots fer moltes coses, de primer per exemple: sopa amb pasta, cremes de verdures, gazpacho, amanida (hi ha infinitat de possibilitats), verdura, pasta, arròs amb verdures...
De segon pots fer carn, peix, ous, etc.
Investiga per internet, veuràs que hi ha moltes pàgines amb receptes divertides i molt bones, és tracta de que juguis una mica i vegis que t’agrada.
Una abraçada