canvi d'escola
hola, soc una noia de 14 anys i aquest any aniré a tercer d'ESO i per problemes a la meva antiga escola vaig decidir canviar d'escola.
M'agradaria que em donéssiu consell ja que hi tinc bastant por a l'hora de no conèixer a ningú, soc una noia tímida i no se com fer per apropar-me a la gent i començar a parlar amb ell.
Moltes gràcies.
Elena Crespi

Hola franer !
T’agraïm molt la teva consulta!
Segurament ja hauràs començat el curs i ja aniràs veient que la timidesa es venç a poc a poc. I és molt normal que tinguis dubtes i inseguretats i que la timidesa aflori. Tots teniim un grau de timidesa a dins.
Quines coses pots tenir en compte per ampliar el teu cercle al nou curs:
Qui t’ha tocat de seure al costat? Comença iniciant el teu cercle per aquí. Potser és algú interessant que pot ajudar-te a conèixer més gent de la classe.
No pretenguis conèixer a tothom de cop, ves mica en mica i així aniràs veient amb qui hi tens més afinitats i amb qui no n’hi tens tantes! Sort!
Moltes gràcies, de nou, per la confiança. Fins aviat!
eLena Crespi – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81