Hola
Hola soc una noia i porto dos messos de lio amb un noi que conec de fa dos anys, ja hem parlat del tema i lo nostre es un "lio serio" es a dir, que ni ell es liara amb mes paves ni yo amb mes pavos. Pero tinc molts dibtes al meu cap: perque no vol sortir amb mi si es exactament lo mateix estar de lio serio k sortir? Haver k ami mes igual sas pero nose despres em venen altres tius i em pregunten si tinc novio i no se que respondre (dic que si perk obviament no em liare amb un altre, pero no tinc novio saps), despres, ahir no tenia on dormir per unes coses que van pasar (res greu, l'unic que es molt llarg d'explicar) i em va dir que ell em convidaria a casa seva a dormir pero que no li deixerien perque el dia seguent ya es quedava una amiga seva que vivia lluny... La veritat que me rallat bastant perk nose tio, no se que pensar sobre aquesta "amiga", que senvagi a casa duna nena no? O yoquese... Que faran tota la nit junts?... Esque jo no convidaria a un amic a casa meva ell i yo sol sas... I no es la seva millor amiga perque della ya ma parlat i viu on viu ell aixi que no viu lluny i nose que oensar ve de lluny aposta per ell? Pff esque no dic que m'hagi de posar les banyes (aunque no em pot posar les banyes si no estem sortint) pero em fa por que ns pensi que es millor i tal... Esque mira, que m'he oblidat, jo mak he tingut novio no res, m'he liat amb alguns pero lo tipic de lio d'un dia, mai havia estat tant temps amb algu, i doncs ara es com que em fa moltissima por que tot es destrossi. Per altre banda, jo soc molt timida, pero amb ell, no se perque, esque amb els meus amics i amigues soc jo mateixa faig tonteries i de tot, encanvi amb ell no em sirt, i no perque no hi hagi confuança ni res, simplement nose de que parlarli ni que fer... Despres, ell es mes petit que yo per 8 messsos i es de la meva estatura o una miqueta mes baixet i yase que els estereotips no importen, pero em preocupa una mica... I ho ha un tiu que esta molt bo que em tira la caña pero li he dit que no vull res perque estic amb l'altre... I nose em fa por que sespalli tot i perdi als dos... Esque amb el que estic pues es super mono de caracter i tal pero em fa molta por que yo que se que sigui aixi i em tracti com a tonta per aprofitarse de mi (esque soc molt desconfiada), les meves amigues diuen que no em mengi el cap que elles el troben molt bon xaval, encanvi amb un altre que em vaig liar sempre em deien que no els hi queia be que noseque... Osigui que les meves amigues si no els hi agrades mu dirien, pero nose...
Enfin, perdo per el textazo, em volia desfogar,
Espero que pogueu resoldre els meus dubtes
Una abraçada😘
Elena Crespi

Hola Maria !
T’agraïm molt la teva consulta!
Ens has explicat molt bé la teva història i creiem que,d e la mateixa manera que ens ho has explicat a nosaltres, també li podries formular tots els teus dubtes a aquest noi. Perquè només ell sap la resposta a tot el que tu et planteges.
Creus que tenir tota aquesta informació t’ajudaria a confiar més en ell? I t’ajudaria a estar més tranquil·la ? Doncs no diexis que tot això se’t mengi per dins.
I pel que fa a l’alçada i als estereotips. Creus que això ha de marcar una relació? Els estereotips, de fet, són convencions socials que poden anar canviant segons les modes.. però el més important és que estiguis amb qui vols independentment de la seva mida o edat!
Moltes gràcies, de nou, per la confiança. Fins aviat!
eLena Crespi – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81