Els meus pares..
Hola!!
M'he adonat de que m'agrada un noi, jo li agrado a ell. M'encantaria sortir amb ell, el problema es que els meus pares no em deixen tenir res. Jo li he explicat aixo al nen i m'ha dit que cap problema i que quan pugui dons que endavant. Pero jo vull sortir amb ell, li he explicat aixo a algunes amigues i m'han dit que surti amb ell en secret, pero mun pare sempre s'entera de tot. Que hauria de fer?
Gràciies i petoons!!
Elena Crespi

Hola Llunabrillant !
T’agraïm molt la teva consulta!
Els teus pares, segurament, estan assimilant que estàs creixent i se’ls hi deu fer difícil veure que ja tens edat perquè t’agradin els nois i començar a sortir amb algú. I potser el que necessiten és veure que ets una noia que vas creixent i que vas prenent les teves decisions.
Per això, és molt important que no els enganyis perque`si descobreixen que els enganyes, no reforçaràs la confiança, sinó que la perdran i llavors serà molt més difícil que confiïn en tu.
Per tant, has de valorar si els vols enganyar amb el risc de que llavors t’enxampin i ja els hi costi molt més confiar en tu o començar a elaborar la confiança des del principi i parlar amb ells!
Moltes gràcies, de nou, per la confiança. Fins aviat!
eLena Crespi – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81